skandal...

Förlåt mig för att jag "lovade" än en gång att jag skulle bli bättre på att börja blogga. Men har väl inte känt för bloggen det senaste. Tycker synd om det stackars människor som fortfarande orkar klicka sig in på min blogg men jag tackar er hjärligt ;*. Kan säga att jag har ju lyckats fylla år haha. Fick ett par otroligt snygga skor MUMS ska visa dom någon gång. Sen har jag även köpt ett par skor haha dom är också sådär otrligt snygga mhaha. 
Men jag täner inte skriva sådär mycket för jag vet hur drygt det kan va att läsa andras bloggar då dom lägger ut en mils text. Men tänkte slänga ut en outfit jag hade förra veckan (tror jag att jag hade) aja det är skit samma. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0