najs.

Har fått lite frågor angående att jag ska lägga ut min spotify lista, jag kan säga såhär att när jag lyssnar på spotify så lägger jag oftast inte in låtar på min spel lista. Och varför jag inte gör det är väl för att jag glömmer av eller är bara allmänt lat. Sen lyssnar jag på massa andras spelistor och hur ni undrar hur jag kan lyssna på andras är att jag kollar runt lite på internet och när jag ser att någon har lagt ut någon spellista så brukar jag knappa in och kolla om jag lycka fynda någon bra låt.

Men jag har ju självklart en egene spellista men jag lyssnar som sgat inte på den, kan hända då och då att jag slänger in låt där. Men om ni vill ha den så ka jag nog fixa det :D

Hade tänkt slänga in några bilder lite senare också ;**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0