roman?

Jag brukar gå in på vissa bloggar ibland, och då kan jag se MILS inlägg som dom har gjort.
Ibland är det sådär att man kan ha läst igenom det MILS långa inlägget och tänkte "wft?" och ibland kan det va
"ååh det va najs" jag själv har också gjort något sånt där MILS långt inlägg och ibland när man läagt upp det har det blivit som den där "wtf" känslan. Och vissa sköter ju det där riktigt snyggt men andra.... nee inte så snyggt, det är som att dom tänkter en enda jävla tanke och så lägger dom ihop alt till en sorts klump, fattar ni? aa jag tror ni fattar. Så ni folket där ute som måste skriva en roman, försök göra det lite mer rent och snyggt.
Så det va nog allt jag ville säga.
Här har ni en bra låt för den delen. Ni kanske redan har hört den
men den är i alla fall bra så lyssna på den endå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0