ojoj

Oooj ser att min statistik visst har sjunkit ganska mycket. upsi. Det är inget bra alls, tycker jag, så nu måste jag se till att få den höjd igen. Va ett tag då den låg riktigt bra till. HMMMM undra vad jag gjorde då.
Sitter i alla fall nu i mitt städade fina rum och har en fin utsikt på en otroligt fin himmel och sol. Och så sitter jga och lyssnar på en sådär massa gulliga låtar jag lyssnade på då jag gick i... 6:an oh 7:an kanske.
Åh jag njuter riktigt mycket nu, det är såhär jag vill det ska vara. jag lovar att jag ser ut såhär nu typ :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D hahaha puss!
Saknar dom där bruna bene jag en gång hade förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0