lite seg sådär.

Heej friends, wazzup?
Här sitter jag och har ricinolja i hela håret och förstår mig egentligen inte alls på hur man gör med skiten. Jag bara häller lite i min hand, eller ne antagligen häller jag ganska mycket för dom sa att den lilla mini flaskan skulle hålla upp till 6 månader och det har knappt gått en månad sedan jag köpte den lilla flaskan. Hahahah aja jag ska nog inte säga mer för då kommer jag väl få någon kommentar som "är du helt dum i huvudet wäwäw" och jag gör på mitt sätt sen blir det säkert as bra. Kom även hem från min fina pojkvän precis typ, kollade på en konstig film vid namn "atm" tror jag, aa det va inte så bra så kolla inte på den i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0