Förlåt mig..

Förlåt mig för mitt tråkiga jag. Men ibland mår man inte så bra och man känner sig lite nere och det är just så jag känner nu. Jag ringde min fina vän Johanna som jag gick med i min förra skola. Vi har pratat jätte mycket om exkat allting kan man säga, hur mycket vi saknar varandra, hur mycket vi saknar tiden då vi gick i dalsjöskolan. Och hur mycket vi saknar våra fina lärare vi hade då osvosv. Vi pratade även om gamla låtar vi lyssnade på då vi gick i 9:an. Och jag kan säga att så fort jag hör Johannas röst så hör jag även låten "Dance so good" en låt som vi lyssnade sönder på i slutet utav 9:an, den är så sjukt bra och jag tycker verkligen det fortfarande, så jag tänkte att jag kunde bjussa på den nu denna kväll :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh, vad jag älskar dig justnu! letat efter låten jätte länge ^^ men du, skulle du typ kunna lägga upp din spotify lista om du har tid lr nåt ? :)

2012-03-22 @ 22:15:52
Postat av: johannapanna

du är så bäst min fina elin! <3

2012-03-23 @ 12:30:15
URL: http://byjohannakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0