Dom sitter allra närmsat hjärtat.. Som min fina storasyster tex.. Hon är helt klart den som alltid förstår en som bäst hon kommer alltid med bra ord och hon är otroligt rolig också, sen har hon ju ett utseende som slåt allt, ett utseende som jag altid kommer att beundra som mest. Och min lillasyster hon är en klockren lillasyster skulle inte kunna byta ut henne mot någon annan. Hon är pricken utav mig då jag va liten. Den där kaxiga oh jobbiga lillasystern som alltid kan gå en på nerverna, men endå sådär underligt söt och gullig. Och min mamma.. Hon är den mest finaste och omtänskammaste människan i världen. Hon har ALLTID ställt upp för mig i ur och skur, och sen har jag väl inte erkänt det så otroligt många gånger men endå har hon alltid funnits där och ställt upp då jag vart som surast.
Och min pappa han som alltid vet vad han ska säga så allt ska bli rätt. Han som alltid skickar gulliga och fina sms,
och avslutar dom oftast med "du och din storasyster är ljusen i mitt liv".
Mina otroligt fina bigsis!

Och min söta lillasis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0