Nigörmindag!

Hahaha jag älskar sånt här. Det får mig verlkigen att le från topp till tå. När jag får sådant här fint det är då jag bara vill slänga mig in på bloggen och blogga en massa. Jag älskar er som följer min blogg, och beundrar mig och min underbara pojkvän ni är helt underbara!. Och jag kan säga att vi har det helt underbart. Det klart alla förhållande har sina bråk men känslan av att lämna honom har jag aldrig kunnat tänka på. 
 
Anonym Om: allting går så fort.
IP: 95.209.40.71
Jag tror väldigt många har dig och Dennis som ett inspirations par för att dömma från bilderna ser ni så kära och lyckliga ut och ni är jätte fina ihop. Den här videon fick mig verkligen le. Hoppas ni får många fina år tillsammans.
 
IP: 62.20.234.165
Ni är sååååååå söta tillsammans!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0