svar!

Har du gjort något som du verkligen ångrar på den senaste tiden?

Ähm.. ne inget jag kommer på faktiskt.


vad är din högsta dröm?

Oj det va en ganska svår fråga, har många stora drömmar.
Men en dröm är att få åka till Alaska
skulle vart helt fantastiskt att få åka dit.

Har du någon gång haft sex?

ja.


hur många syskon har du?

Jag har två systrar.
En på 6 år och en på 23 :)

hur blev du och din kille tillsammans?
vad går du för linje? (precis börjat läsa denna)
vad vill du jobba med när du blir äldre?
dröm resemål? :)

Hahah oj..
Jag har tyckt om Dennis sen jag började prata med honom då jag gick i 7:an
men tyvärr så hann han att hitta någon annan först.
Sen efter tre år ungefär så skrev Dennis till mig igen.
Och vi kom närmare varandra och til slut ville vi träffas,
och sådär. Kan sitta och berätta hur mycket som helst.
men tror ni hade tröttnat lite då haha!

Jag går resturang och livsmedel på almåsgymnasiet
:)

Jag vet faktiskt inte vad jag vill jobba med
då jag blir äldre, jobba utomlands inom resturang kanske.

Mitt dröm resemål är att få åka till Alaska.

vem är det som vet allra mest om dig?
och vem är din bästa vän?

Den som vet allra mest om mig är nog Dennis, Amanda och Fanny.

Min bästa vän är Amanda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0