några svar!

du och din pojkvän är as gulliga tillsammans!
men nog om det. om det fanns något du fick lov att ändra med honom, vad hade varit?
och, hur lång är du? :)

Jag skulle aldrig vilja ändra nånting på Dennis
jag blev kär för den killen han är, inte någon annan.

Jag är 1,70  :)

har du färgat ditt hår någon gång?

Ja det har jag en gång faktiskt.
Jag är ganska feg när det gäller sådant hihi.

Har du tappat kontakten med många av dina före detta vänner sedan du och Dennis blev tillsammans?

Ja jag har tappat kontakt med några.
Men det är även ett beslut jag själv har "gjort" så säga.
Klart att jag saknar några vänner, men sen är det så att sen jag börja
gymnasiet så har jag tappat kontakt med ganska många och det är inte på grund utav Dennis.

kan du lägga upp en bild på alla dina julklappar?

Ja självklart att jag kan :)

Har du löshår?

Ne jag har inget löshår nu, men jag hade det i somras. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0