:)

Hur skulle du föreslå en kille som skulle fått din uppmärksamhet?
Om jag nu skulle lägga "märke" till någon kille så skulle det vara för att han har sin egen stil, alltså en helt klockren stil. En kille som man ser på att han vågar vara sig själv, utan att någon annan jävel i världen bryr sig.
Sen så gillar jag också då killen har ett sätt att va. En go charm, en galen sida, vara snäll självklart, tycka och tänka på sitt egna sätt liksom. Jag gillar alltså killar som kanske kan komma med skidglasögon en dag och ena dagen ser han allmänt jävla rockig ut. Hahah ne men ni fattar. killar som verkligen inte skämms för den han är.
Som min fina pojkvän Dennis typ hihi. Han vinner ju helt klart priset som bäst uppmärksamhet, snygg still, underbar charm, han har ABSOLUT en galen sida. Han är min fantastiska pnigla ;*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0