malmö!

Sedär nu är jag i malmö och har vart här sen två kanske. Har hunnit kolla lite i stan oh så har vi käkat god mat som min syster hade gjort. Känns tråkigt att man ska åka hem i mon igen, ångrar lite att jag inte kunde stanna kvar.
Ska försöka fynda någon dag som jag kan träffa någon fin människa typ min fina vän mandisen ihi.
Har saknat min klass lite nu då jag vart på prao en vecka. Så känns extra bra att få träffa dom nu efter lovet sen.
Faaaaaaast jag måste ju säga att det känns extra najs att träffa Mandi, Sebben och Viktoren saknar dom like hell.
Kan inte komma på någon som kan få mig på bättre humör än dom då man känner sig som mest nere.
Älskar dig my min vän.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0