kärlek till dagen.

Va nog riktigt jävla längesen jag skratta så mycket som jag gjorde idag.
Jag slutade vid 10 idag och efter det drog jag, mario, mandisen, viktor och jonathan och åt buffe.
Efter vi tjockat oss så grovt så säger Jonathan och mario farväl till oss. Och då blire bara jag, mandisen och viktor kvar. Och vi kikade oss in på kicks och luktade och provade massa parfymer, sen inträffade ett kaos säger inte va det va. Men det va något otroligt roligt i alla fall. HAr ng aldrig skrattat så otroligt mycket som jag gjorde då.
Kände att jag behövde dom timmarna. kärlek i grad till er ;*
Fanny kommer även hit senare vi lägger lite grädde på det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0