bildbomb

Orkar faktiskt inte skriva så hemskt mycket. Men igår va jag och kolla på världens största buddha kan ju säga att det känns lite mäktigt att man fick kolla på den, och först så kollade vi på massa små hus som låg vi vattnet, det såg as knas ut, såg ut som husen skulle rasa ihop när som, menmen lite mys att bo så kanske.
Sen efter det åkte vi någon linbana, va hur awesome som helst, dock är jag ju lite höjdrädd men det gör la inte så mycket haha. Sen lite senare igår va jag och höpte en jacka en vår jacka dock, köpte även ett pat vinröda converse såå snygga :D
Och dagen idag så har jag och Lindur vart och shoppat lite elle ja vi försökte. Jag köpte en tröja som jag försökt letat efter ett bra tag så det va niis att jag hitta den nu ;**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0