yeeh

tjaaa :D
Vet ni vet ni?
det är bara TRE veckor kvar tills jag får träffa min alex. ni som har er kille nära er tänker säkert "chiit det är ju typ cp länge" men i mina ögon är det ej alls länge, då jag äntligen kommer få komma in i min pojkes famn igen..
i alla fall min helg har vart heöt okej. lördag och söndag va ju dom bästa dagarna då jag va med viktor och fanny gud så mysigt vi hade det.
sedan igår åkte jag hem från fanny lite senare på kvällen och då städa jag mitt rum plus att jag tog ett bad, otroligt vad gött det va!
Men kort i mun måste jag nu bege mig ner och sätta mig och titta på tv med morsi lite :D
lovar att skriva längre inlägg i mon eller nån annan dag i veckan haha.
PUSS

ofantligt mysigt med ett varmt bad en söndagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0