ont i kroppen

usch säger jag bara, sitter och lyssnar på musik, och hoppas på att min kropp vill bättra sig snart, då jag sent igår kväll märkte att jag hade ont i hela kroppen, och kändes som jag skulle gå av nästan, det va nog det hemskaste jag har vart med om detta år än så länge. Min klocka ringde i morse då jag steg upp och skulle vandra till skolan, och det kändes som hela min rygg skulle gå av, så jag sa till morsi att jag ej kunde gå idag, så jag la mig i sängen och kände hur min rygg plågade mig tills sömns igen, men det fick funka, det enda jag ville just då va att sova.
Och nu sitter jag här vid datan och har fortfarande lika ont i min kropp, men jag tyker det har lättat lagom bra.
Jag blev mycket besviken då jag inte kunde gå till skolan idag, och det va dagen då jag verkligen ville gå till skolan, för militären skulle komma till vår skola. usch sådan besvikelse menmen thats life.


Kommentarer
Postat av: emma

har du kille?

och om du inte har det varför skaffar du inte en då?

du kan ju få vem du vill liksom

2011-03-06 @ 20:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0