Lilla nanny gästbloggar!

Nu tar jag "lilla nanny" över som jag kallas på elins blogg men jag heter ju självklart fanny. Jag kan inte direkt erkänna att jag är direkt bra på att blogga eftersom jag aldigt gjort det förr.. jag satt nämligen och skrev ett jätte långt inlägg precis men helt plötsligt så var det bara borta och då blev jag allt lite arg... men jaja jag tycker att elin är väldigt dålig på att uppdatera sin blogg nu för tiden så nu tar jag över en liten stund hade jag tänkt.
Jag måste bara säga det att elin är en sådan vän som jag tycker att alla borde ha, för hon är världens bästa så jag skulle inte kunna att leva en enda sekund utan henne det vill jag lova. så jag säger precis som hon alltid säger till mej och det är att jag ska ge henne mina sista andetag. Vi är som två systrar skulle man kunna säga! och rollen som stora syster den har jag utan tvekan och elin är den där jobbiga irriterande lilla bruden.. fast nu är det inte så men jag kan vara en mamma för henne ibland och hon är mitt lilla barn som jag älskar av hela mitt hjärta!!
Nu ska jag inte pladdra på så himla mycket mera för elin är faktiskt hos mej nu och får damp för att jag inte berättar vad jag gör på datorn.. men vi ska vänta in viktor nu och sen ska vi ha en allmänt härlig lördagkväll med ansiktsmask och grejer!
pussen från lilla nanny :*

Elin du är en ängel... och du är MIN ängel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0