KAOS!

Har haft en tråkig dag idag i skolan hush
MEN nu ska ni får höra vad som hände när jag kom hem efter skolan.
jag kom hem med ett litet leende och tänkte "åh nu ska jag göra pommes och ha grönsaker till, gud så gott" men när jag tar ut fristösen så tappar jag hela den, så allt fett i fritösen hamnar på mig och mina ljuvliga kläder plus MASSA på golvet, det va hemskt vill jag lova, inte nog med det, när jag väl kryper på alla fyra för att skrubba bort allt det äckliga så ropar min lillasyster att hon är färdig på toa, då kan jag lova att det va kaos här hemma.
sedan när jag ska laga mat till mig blev det hamburgare, och jag som verkligen såg fram emot dom där pomfritten plus en god sallad, menmen inte blev det så. så då fick det bli en hamburgare, då jag fråga min lillasyster innan jag börjar steka hamburgaren om hon också ska ha säger hon "neej jag vill inte ha" men självklart så ändrade hon sig, så då fick jag ställa mig och göra en korv och makaroner.
jag vill bara säga att denna dagen har verkligen vart helt KAOS, så jag kommer avsluta denna dag med ett bad och ansiktsmask, ofantligt skönt.

tog ett litet kort på min lilla katt "sia" igår när hon låg i min säng och gäspa hihi


Dagens "sväng" låt haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0