hahah

Hahaha sitter och små skrattar för mig själv då jag hör lasse (mammas man) stå i duschen och sjunger.
Sånt är ju så ofantligt roligt när allt är helt tyst och så helt plötsligt så hör man någon stå och sjunga, HAHAHAH sitter i min ensamhet och skrattar för nuet. Jag vene men det kanske bara är min cpiga humor, tycker i alla fall det är otroligt roligt.
Min dag är ju vart aah väldigt bra om jag får säga det själv, vaknade upp utav att jag va GANSKA pigg faktiskt, så jag hoppa in i duschen och sköljde av kroppen, sedan slängde jag på mig kläder och gjorde en lätt fläta i mitt hår, löjligt lätt och inget märkvärdigt alls. och NEJ jag sminkar mig inte, jo jag brukar slänga på mig lite klet då jag far till stan men brukar oftast inte vara alls mycket. ni har sett på mina bilder att jag har smink och JA jag sminkar mig då jag brukar ta lite kort, känner mig sleten annars. varför jag inte sminkar mig är för att jag känner såhär, att jag behöver inte göra mig fin till någon då jag vandrar mig till skolan. det är samma gammla skola jag nu har gått i sen jag började 7:an, och jag finner ingen anledning till att sminka mig då jag kan gå helt naturlig som jag är. och sen måste jag erknna att när jag va på en biologi lektion så sa min "fröken" att man får mer "rynkor" mycket tidigare om man tar massa klet i sitt face, så då tänkte jag "aah varför ska jag sminka mig då jag kan gå naturlig" visst ibland kanske man vill göra sig lite finare och sådär, men när jag går till skolan så orkar jag bara inte kleta på mig massa foundation osvosv, så då väljer jag att bara tvätta ansiktet ta lite kräm och sedan vandra mig ut.
Nu tänker ni säkert "ofta hon inte sminkar sig, och tänker på sitt utseende om hur hon ser ut" och blablabla, haha helt ärligt jag är ganska utseendefixerad, men vem f*n orkar bry sig om hur man ser ut när man går i skolan. asså jag går i skolan för att jag ska lära mig skit, inte för att tänka på hur jag ser ut, klart jag tittar mig i speglen lite då och då, men jag är ingen fjortis vid 12 år och ska kolla mig i speglen varenda minut. NEJ jag är 16 år och ser ut som jag gör PUNKT.

Så en naturlig Elin


Hahah och nej jag tycker VERKLIG INTE det är fel på att sminka sig, man gör ju det man känner för bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0