city and colour

min dag har jag då spenderat i skolan gud så roligt, sen hade jag fanny och johanna internprao (stavning) fruktansvärt tråkigt, till min egna åsikt tycker jag det SUGER att dom låter dom som går i 7:an 8:an och 9:an gå och tvätta skåp torka bord och det ena till det andra. jag menar okej det är vi som skräpare ner och allting men det är inte vårt jobb att sköta så att det blir snyggt det är dom som är städerskor på skolan som får sköta det jobbet. det är endå deras jobb inte våran, vi går i skolan för att vi ska gå på lektioner och LÄRA OSS inget annat, inte gå runt och sudda skåp osv, aja lite klag på detta då :) haha hoppas ni står ut.
i alla fall min dag blev räddad då jag kom hem satte på datan och knappa in "city and colour" på tangentbord, mina ord till city and colour är ÄLSKA och NJUTNING, helt underbar röst och allt. jaja det va det.
det är ju fredag jag vet inte vad ni ska göra denna fredag, men om ni ska göra nånting trevligt så kan ni väll skriva det så får jag reda på lite hihi alltid kulit. jag själv ska åka iväg med min lilla nanny och träffa några vänner, nu hoppas jag bara denna dag blir till någor bra :) Nu ska jag tralla mig iväg, HEJHEJ!  

tog några bilder innan som jag kan bjuda på!





city and colour - Love Don't Live Here Anymore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0