alla får vi några ryck

Tjaa!
Jag kom och tänka på en sak, att jag har ju inte lagt ut någon bild på min "outfit" på mycket länge, tyvärr kan jag inte erbjuda er någon idag heller, men jag LOVAR att bättra mig på den vägen, så ni kan få se vad jag har på mig vissa dagar ;)
min dag idag har har jag sovit och pluggat LITE! sedan när jag satte mig upp efter att jag hade sovit lite, så skrev jag lite, och då började jag sjunga på låten "skin skin" haha helt otroligt, tyckte det kändes som det va skit längesedan jag lyssna på den, så det ja ggjorde va att FLYGA upp från sängen och sätta på datan och lyssna på låten hahah, liiiv jag vet, men alla kan vi få ryck ibland mohaa!!

Detta är mitt paradis, då jag själv har vart där till och med,
och det är paula som tagit denna vackra bild!

"skin skin - ras cricket"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0