varmt!

jag vet inte om ni känner samma känsla som jag, om at tdet är kokande varmt ute PLUS inne.
Dock ska jag inte klaga för jag vart sur dom senaste dagarna på grund utav vädret.
Men nu kände jag att så fort jag sätter ut min fot så svettas hela jag.
Jag läste även för en stund sen att hela 60% av hudens åldrande kommer från solskador.  Och jag har ju alltid hört att "det är jätte bra att få lite färg på kroppen" och blabla. JO visst f*n är det snygg och fint att vara brun. men jag menar när jag blir runt 35 så kommer jag se helt rynkig ut om jag solar dag in och dag ut.
och jag menar då tar jag ju hellre vägen att va lite brun och se yngre ut än 35 då jag blir det så säga.
Sen om man lätt blir solbränd så får man hudcancer mycket lättare.
Så jag beslutade mig att stanna inne denna dagen och bara allmänt dega, det funkar ju också. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0