torsdag.

HÄRRGUUD vad dagarna bara rusar iväg.
Min dag igår spenderades med min fina vän micha. Tog ett bra tag innan jag kom in till stan dock men efter jag väl gjorde det så träffade jag äntligen särbarnet :D
Vi gjorde inte så ofantligt mycket, satt parken kollade på när massa gammla människor dansade, fruktansvärt roligt! Sen lite senare fick micha en ide om att vi skulle sätta oss på någon random buss och åka någonstans.
och självklart lyssnade jag på henne, så det fick bli att vi satte oss på sörbo bussen. sen gick vi av vid något ställe, och vandrade till en annan buss som vi skulle hoppa på så vi åter igen kunde komma till stan. Ja som ni märker så har ju vissa liv då. MEN jag ser inget ont i att man inte har ett liv som alla andra, jag gillar att va udda så jag ska nog fortsätta på den fronten. 

bruna ben mmm!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0