tisdag!

Tänkte börja säga att min dag har vart helt köörd typ. Jag gick upp halv  sex idag helt i onödan, och jag har knappt kunnat sova inatt, på grund utav mitt hår, gjorde fruktansvärt ont att sova med det, aja det vänjer man väl sig med.
Min mamma har fortfarande inte hittat sladden till kameran så jag ska försöka leta som en dåre då jag kommer hem lite senare. Ska nämligen iväg och kolla på min kusin då han har bal idag. Så det kommer väl att dyka upp några bilder där ifrån, sen ska ni SJÄLVKLART få se hur jag ser ut i håret. Min mobil funkar typ inte så jag kan inte ta kort och langa över till datan för då blir allt helt kaos. Jag såg även några människor idag som jag alltid har gått och funderat på hur dom ser ut irl, och vet ni... Idag fick jag se några utav dom, haha WAA. ibland är livet för BRA!

har även kommit på att man kan underhålla sig själv. Idag när jag och fanny skulle gå från skolan så snubblar jag på en sten och ramlar in i massa buskar, och jag kan ju säga att jag garvade nog mer än vad fanny gjorde hahah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0