tisdag.

Hallu!
Nåååå. hur känns det med sommarlov unga människor? :D känns det inte gött eller?
Jag kan säga såhär "älska mer" hahah. Ne men livet känns bra, har fina vänner, har fin familj osv.
Vädret skulle väl pigga upp om det va liiiite bättre och varmare.
Igår så hade jag sommarskola, men med tanke på att jag inte stod med på listan så drog jag hem till min älskling amanda panda, där jag snacka sov och snacka. Sen drog vi ner till stan och träffade Linda, jimmy och rasmus. Då vi sedan drog och käkade på golden elephant OM NOM säger jag bara!
Efter det tog jag bussen hem och när jag tog bussen hem så glömde jag mina favis glajor på bussen trodde jag skulle börja lipa först men nee jag är ju en stor flicka och klara sådant där. (men någon tår kom endå hihi).
Aja efter det drog jag hem lite sabbt tog på mig andra kläder och sedan drog jag till Dennis, där vi kollade film va ute lite, kollade på när han käkade osv haha. aja bra dag igår och nu väntas bara denna dag också!
Imon blire att träffa Michaaaa äntligen säger jag bara mahaha, pussar på dig!

bra människor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0