söndag.!



Gött med sol osv..
tänkte slänga in några ord om vad som hände igår.
Min dag igår va rätt go, va först med jessi och spendera några timmar där, sen upp till stoffe och mysa med hans hundra plus kattbebisar, jag drog sedan vidare till målsryd, där jag spenderade resten utav min kväll.
Kan säga att den va halvt som halvt kaos, men endå underbart bra. Jag tältde vid målsryd vid en sjö, och jo just det. Jag tog första doppet i år fruktansvärt stolt är jag. Menmen efter badet drog jag emelie och jonte upp för att grilla så vi gjorde en eld, eller ne jonte gjorde en haha, sen lite senare kom lite mer sällskap så det blev en allmänt pratig kväll med skratt och kaos.
Sen vid klockan tre beslutade jag och jonathan för at gå in i tältet och sova så det fick bli av, vaknade sedan vid sju och gick ut lite, sen drog vi in och sov igen till halv elva nåt sånt där. Och jag kan säga att jag har ont i hela kroppen och känner mig lite död. Men jag kan inte säga att det inte va värt det.
Att vara med fint folk kan man aldrig klaga på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0