söndag.

filåt mig för jag vart dålig på att uppdatera..
Kameran har INTE kommit tillbaka hit hem, den ligger fortfarande hos mina kusiner, men idag så ska mamma och dom dit, så då ska jag påminna dom att ta med den hem. 
min helg har vart prima tycker jag, från fredag till lördag så sov jag hos pappa, och vi kolla på två bra filmer, vad dom heter minns jag inte ett skit på.
Sen körde pappa ut mig till Dennis, då jag spenderade min kväll/natt där. Dock tog det ett bra tag innan jag somna med tjaa jaa, det funkade. Känner mig endå lyckligt lottad hähä.
Vi såg på några filmer igår, eller ne nu ljög jag, vi såg EN hel film, sen så satte Dennis på några dåliga filmer så jag orkade inte titta. Men filmen som vi såg hela på, va faktiskt en skräckfilm, ganska bra må jag säga. Namnet på filmen va "Husk"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0