måndag.

Hallu!

vet ni vad bloggen.. jag har låångt hår :D hihi.
Men idag såhar jag vart hos en tjej som har fixat mitt hår, så nu har jag mörkare hår PLUS längre hih, känns helt ljuvligt ska ni veta. Ni ska få se bild då min mamma hittar sladden så man kan ladda över bilder. Min klantiga mor har vaart i farten och slarvat bort den -.- menmen den dyker väl upp snart hoppas jag.
Jag har tyvärr inga bilder då vaa, och jag har inte nåt roligt att berätta heller, mer än att jag är sååååå happyhappy :D livet bara äääger för nuet så UNDERBART!
Jag har fina vänner, jag ska utomlands i sommar (hoppas jag) jag ska få en ny data i juli.
Asså jag skojaaaar inte då jag säger att allt känns å underbart bra!!

Hitta en gammal låt på min väns mobl för ett tag se. kan fortfarande inte slyyta lyssna på den hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0