Hemma!

Nu har jag precis kommit hem ifrån SKREA har haft helt underbara dagar med manipandi, träffat några bitchiga människor men även så helt underbart roliga människor.
Amanda har alla bildler, så jag har inte ens en enda, så ni får helt enkelt vänta tills alla andra bilder kommer upp.
Tack alla söta mäniskor för era gulliga kommentarer uppskattas till MAX.
Kan ju även säga att min stora syster Linda har kommit hem och ska vara här i några dagar, trevligt (:
Dagen idag kommer bli helt chill, mina kusiner kommer hit, så det blir att vara med dom, sen om jag ska åka in med dom till stan ska jag tänka lite på hääh.
Men som sagt bilder kommer, antagligen inte idag men kanske i mon eller så (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0