12.38

Whaa hallu.
igår som kom kameran hem, JIPPI hihi, så jag hade tänkt att ta lite bilder idag faktiskt.
Som jag sedan kan lägga up, tycker ni inte det har känts lite tråkigt nu då jag inte lagt ut några sådär nya bilder på det senaste? :O
Det tycker i alla fall jag, så jag ska försöka fota så mycket som möjligt idag, även fast det typ spööö regnar ute.
men aja det får gå, ingen skadas utav lite regn hihi.

igår när jag va hos Dennis så kolla vi på massa youtube klipp, och så visa han mig dessa två killar.
fick gåshud över hur bra dom va!
med tanke på att "your garden angel" är en utav mina favis låtar så känns det som att ingen kan göra det bättre en själva "orginalet" men dessa killar tog fan den positionen.

Your Guardian Angel Cover


Fireflies Cover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0