svar!.

Postat av: frida

kan inte du förklara vilket gymnasium du vill gå på och linje osv? och dina val

-

självklart kan jag det :)

jag är nu 15 år och blir 16 den 30 augusti, och det är ju nu valen börjar osv.
det jag kommer försöka satsa mig in på är drottning blanka, frisör i kungsbacka.
Varför jag just väljer kungsbacka när jag bor i borås är dels för att det är mycket högre betyg här i borås, sen för att jag faktiskt inte vill gå här i borås, skulle vart otroligt roligt att placera sin kropp i nån ny stad , och upptäcka massa nya saker. sen är det ju inte så ofantligt lång väg hem heller, och det är ju toppen...

poängen i kungsbacka är 190. jag hoppas otroligt mycket att jag klarar mig, för att kunna klistra in mig lilla kropp där.
skulle det vara så att jag ej kommer in i kungsbacka kommer jag att välja resturang och livsmedel, på almås..
jag vet ej hur ska förklara mig mera nu. men är det nåt annat som ni inte fick svar på så är det bara att skriva nån rad :)

hoppas du blev nöjd med ditt svar Frida! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0