smärta.

Goood jag har ont i hela min kropp fyy säger jag bara, har haft idrott i dag gymnastik vare, herre min skapare säger jag bara, känns som jag ska gå av, så otroligt ont så det är sjukt.
men iaf nog snack om den delen (ni förstod nog att ni skulle tycka lite synd om mig endå hihi).

jag har i alla fall kommit till min pappa för kanske drygt en timme sedan, och nu sitter jag och knappar på hans data,och väntar på att han ska bli klar så vi kan åka och handla :)..
Idag kommer inget speciellt hända, tänkte bara ta det lugnt med pappa och hans söta flickvän, blir nog att kolla film och bara allmänt chilla.
Hoppas ni andra får en otroligt bra fredag och helg och ta vara på den :D.

jag måste medela er om att det dyker nog inte upp någon bild idag heller, känner mig ofattbart tråkig som inte kan erbjuda nån  bild men jag LOVAR att det kommer.
Tänkte bjuda på en låt i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0