skola..

Heejsan bloggen.
i dag började skolan efter en go och härlig helg, jag måste säga att skola är inte min starka sida,
jag tycker det är tråkigt, det är drygt och det är kallt. Sen är man ju även så himmla trött när man vandrar omkring i skolan och ni vet ju hur man känner sig då. Man orkar inte saker och ting man känner sig deppig och allt känns bara allmänt jobbigt. Och just så kände jag i dag, jag va otroligt trött, kändes som jag skulle somna på varenda lektion, kände mig även på dåligt humör och ville inte göra nånting.. Menmen det är väl bara kämpa på.
Kände mig på bättre humör när jag åkte hem, jag somnade dock till i soffan, hih opps(a). Aja sen dess har jag känt mig på bättre humör, och det känns prima. :)




Tyvärr hade jag inte nåt kort på dagens "outfit" så ni får faktiskt en två veckor gamal outfit, men jag hoppas ni klarar er endå ;)

Tänkte ge er dagens låt, som jag har gått och lyssnat på hela dagen. Hörde den första gången i somras, men den sitter kvar i huvudet, och tycker den sprider en aning lycka i kroppen :)



Kommentarer
Postat av: alva

vacker flicka!

2011-01-18 @ 16:46:45
URL: http://vendelalva.blogg.se/
Postat av: Arntmelisa

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2011-10-20 @ 08:58:28
URL: http://arntmelisa.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0