pip larsson..

Nu är jag hemma från min lilla nanny som jag har nanat hos inatt. jag måste erkänna en liten sak, att det är som att jag bor hemme hos min lilla nanny hihi, så busig jag är..
Men nu är jag som sagt hemma, och jag har hunnit duscha och ätit en god mat, som min kära lilla moder hade lagat.. Som sagt så blev det ju en sen kväll/natt i går för mig, jag satt upp vid msn hela natten, och prtade med en så snäll liten varelse, vi pratade om våran barndom, vilka program man såg när man va liten osv.
Tiden bara springer iväg när man pratar om massa goa små minnen, till slut blev klockan åtta och då va det nog dags för att ta, och bädda ner sig, kände vi. va längesedan jag prata med någon god vän så länge. det va mycket trevligt måste jag säga..
nanny&elin


Jag måste säga att jag alltid haft en kärlek till pip larsson (a)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkar va en häftig tjej fortsätt med denna blogg och den kan blir stor en dag! :D

2011-01-16 @ 17:18:53
Postat av: nannybanny

du är så goo min lilla elinpelin!! love to you my friend!!

2011-01-16 @ 21:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0