pannkakor.

Heej alla små söta varelser som läser min blogg :D.
hoppas ni har haft en bra dag, för det vill jag säga att jag har haft. Startade min dag med att stiga upp, sen hoppa in i duschen, fixa sig till skolan, och sen dra sig iväg..
Jag har även vart med min lilla nanny idag och gjort pannkakor, mmm mums, sen har vi pluggat lite, LIIIIITE, och pratat en massa hihi, morr så busiga vi är..

pancakes!




Ni måste ju säga att vårat resultat blev ofattbart gulligt :D.

Nu ska jag traska mig in till mitt rum,  och städa lite snabbt, sen kommer ni få dagens outfit :)

Kommentarer
Postat av: nanny banny

elin vi borde lära oss att plugga men tror dock att det är svåer för oss... världens vackrase och godaste pangkakor gjorde vi ju faktiskt såp det va ju något possitivt av dagen... 0.00<3

2011-01-18 @ 20:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0