nanny&elinpelin

Nu sitter jag här, med en fanny som ligger och sover, eller vad hon gör hihi.
tänkte säga att det är ju söndag huuuua.
jag känner att jag bara vill ha sommarlov, eller va säger ni?
tänk att bara vakna upp av att man känner solen som spricker upp med ljus i hela rummet,
och man bara springer ut, med tröjan man har på sig, och man bara njuter av värmen från solen.
eller att lägga sig i gräset, och man känner att gräset kittlar en under tårna hihi aww
sommar i mitt hjärt.
Men vi får väl börja med en sak i taget, och då menar jag att jag tycker att våren ska, dra sig fram nu.
gud så härligt det hade vart.
men nu får jag nog gå kittla min lilla nanny, så hon vaknar till liv ihih : )

kolla sommar aaawsi!


en låt som får en att bara läängta så ofantligt till sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0