kungsbacka.

Nuuuu har jag kommit hem från kungsbacka, har vart där och kollar skola med mandii fisen, morr såå kul hihi.
som ni märkte igår va det ett litet dystert inlägg eller vad säger ni? :O
tjaa jag tyckte det iaf, och det va väl för det va en dyster dag, men noo tycker jag ej vi ska tänka så hemskt mycket på det.
jag vill bara säga till er som följer min blogg, att ni är ju söta små smultron som gör det, god är jätte tacksam för det hihi.
jag hoppas ni alla har haft en bra dag, för det må jag säga att jag har haft hihi.
men vet ni jag hinner ej blogga mera idag, för jag måååååste faktiskt plugga :'(.
 puss på er!





Kommentarer
Postat av: Mandii

tack för att du hängde med älskling, nu är det bara och kämpa järnet i skolan så vi båda kommer in. Jag älskar dig min skatt. pöss!

2011-01-30 @ 00:21:36
URL: http://amandaascherbetz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0