konstigt..

Har ni nån gång känt att allt i en huvud bara snurrar?..
exakt så känner jag mig nu, jag vet ej vilken väg jag ska gå, för det känns bara som det är hinder som stopppar mitt inre. har ni tänkt på att folk alltid säger "det löser sig, i mon kommer du må bättre igen"  det hör jag minst varje dag, och dom orden skrämmer mig..
Man kan alltid förklara sin tyngd i sin kropp, men hur ska man bevisa det?
hur ska nån förstå?...

Livet är för kort för att bråka och vara olycklig.
Låt ej de bittra människorna bryta ner dig och slita dig i stycken.

Lev i nuet och försök njuta av det liv du fått.
Du fick ett liv måste inte det betyda nånting då?
Att just DU kom till världen.


Kommentarer
Postat av: johannapannaaa

såå, jag kollar vistt in din blogg hjärtat! :D skitfin verkligen! :D<3

checka min med också, kan du länka min blogg i din med , för behöver lite mera läsare känner jag! så du kan väll skriva in min länk i din blogg så kan jag göra det i min blogg, om din?

puss hjärtegull <3

2011-01-20 @ 17:31:12
URL: http://spaderdaams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0