hu?

Hej bloggen.
jag kom hem från skolan för ej så hemskt länge sedan, och då har jag suttit och försökt lära mig en låt för att kunna ge den till en person som jag vet känner smärta, men när jag väl knappade in på datan så ser jag att, den verkar redan ha tagit sitt kliv vidare i sitt liv, och puttenutta med en annan, jag kan ej säga om det är en kille eller tjej för det vill jag ej ni ska veta faktiskt.. Men allt känns bara förvirrande just nu, så jag ber de människor jag faktiskt lagt ner ALL min tid på, och jag får som bevis att "det lugnt du kan ta ett steg bak nu" det funkar ej så.
så jag ber dom personerna som jag har försökt göra så hemskt för att dom ska kunna känna sitt hjärta bulta igen jag ber dom kliva ett steg bak i mitt liv för nu är jag trött på detta!
Chaaao!


 Dagens!


Kommentarer
Postat av: haha

fett snygg

2011-01-24 @ 17:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0