fredag.

Gud så härligt med fredag. idag har det vart en chill dag, först gick man upp halv sju, då en mamma kommer inrusande i ens rum och säger "ELIIIIN SKA DU INTE GÅ UPP NU KLOCKAN ÄR HALV SJU"
hahah jag reser på mig fort som f*n, och bara kastar mig ur sängen, springer in på toa, och sminkar mig lite fort.
orkade ej platta mitt hår så det fick se ut så som det såg ut hih.
Men så när jag väl kom till skolan så, får jag reda på att våran idrott är inställd, sen två min efter så säger nanny
"du har ingen lektion efter den inställda idrotten heller" så då började jag alltså, 12:05, väldigt härligt, men kände att det va jobbigt för kroppen, för hade gärna stannat kvar i sängen.
men jag åkte till min mormor & morfar ist, och va lite social där.
Sen vid halv tre kom jag hem, och städat mitt rum lite fort, och nu sitter jag och väntar på att min syster, moster och kusin, då vi ska bara allmänt ha en chilldill kväll här ute på landet, med film chips, och massa nomnom.
Så ser min fredag ut :)
hoppas ni alla får det mysigt i helgen pooosssen!

kolla en sådan underbar sommar bild, på min kusin och morfar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0