lördag.

Heej alla glada!
jag hoppas ni är ute vid detta nuet, då solen står på högsta grad och himmelen är helt klar blå.
här i borås är det i alla fall sådant väder, egentligen vet jag inte ens varför jag sitter inne vid datan och lyssnar på musik. jag borde ju vara ute och göra nåt, men vad finns det att gör ute på landet? :O
hmm aja det får väl bli någon springrunda eller nåt sen kanske.
Jag hoppas ni hade en bra fredag igår, jag själv satt hemma helt själv i ett stort hus och käkade en påse med bilar och titta lite på tv, MYCKET ensamt må jag säga, men idag hoppas jag det blir läite bättre :)
Min storasyster linda har kommit hem och ska vara här i två veckor sen beger hon sig väl hem igen till sitt land hmm =/. Om jag inte sagt det så bor min syster i barcelona, och om ni inte vet det som ni verkligen BORDE veta så ligger ju barcelona i Spanien, så där bor min storasyster Linda :).

Linda (systra miii)


Lupe Fiasco - Till I Get There


Kommentarer
Postat av: puss

varför skriver du ingenting om dig eller alex längre?

2011-04-09 @ 16:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0