torsdag.

Idag så vareeeee summerdag i skolan, ganska galet egentligen :O jag ärl eden men ni kommer inte få se hur min outfit såg ut sorry :**
ne man jag orkar faktiskt inte ta kort och visa er, extremt lat jo tack jag vet, men har vart lat idag.
Asså en sak när man har "sommardag" i skolan det är att jag älskar när lärare även är med i det hela och tar på sig lite sådär kulit. plus i kanten på det :D..
I alla fall dagen spenderades då i skolan som vanligt tråkigt och dryyyygt som aset själv, dock pimpa micha upp min dag då vi messade, men sen när jag hade elevensval så skulle hon ta och vila lite (dålig stil :O, speciellt då det va tråkigaste lektionen). Efter elevensval så va det NO värsta ämnet någonsin ueek, sen när det va slut så vare slut för dagen i skolan. och då tänkte jag "aah nu ska jag väcka micha" så jo jag började att skriva "VAKNAAAAAAA! ditt DAS barn!!!!!"  självklart fick jag inget svar så jag fortsätte på den fronten och skrev massa konstiga grejer. SÅDANT LIV HAR JAG SÅ ALLA VET!. Efter ett litet tag fick ja gett sms tillbaka där det stod "jävlar asså" och jo jag hade nog sagt dsm om jag hade fått massa mongo sms från en efterbliven flicka haha..

ÅÅÅÅH vet ni? idag när jag va med på idrotten så hade vi dragkamp och när jag och mitt "BÄSTA" lag står och drar emot det andra så går repet av, vilket då blev att vi alla tappa balansen och bara flög bakåt på varandra, inte nog med det, det j***a repet brände fan på min arm så har värsta märket där nu AJAJ, faaaaaaaast lite kul skadar ju ingen ;D..

En Emelie & Elin


Kommentarer
Postat av: Micha

hahaha förlåt för att man är trött då :(

du dissade mig inatt faktiskt när du somnade så du ska inte säga något ;o



kan ju också nämna att jag kommer hämnas för alla sms du spammade mig med, this is war!

:*

2011-04-14 @ 20:12:32
URL: http://nordpohl.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0