tisdag.

heeej

Jag hoppas ni har det bra där ni befinner er, och jag hoppas ni har lika fint väder som jag har här hihi.
Jag sitter just nu lite vid datan oc hska nog snart dra mig ner och kolla lite på tv. vet inte rikitgt vad det är som går på  tv men aa whatever, man hittar säkert nånting som är intressant hihi :*.

Jag har fått nån fråga om alex, varför jag inte skriver om honom eller ska träffa honom.
Det är såhär att det är inte jag och alex längre, förlåt om jag kanske inte har nämnt det eller nåt liknande, men jag har känt att jag inte har orkat för det vi hade va ingen relation som va någon vidare eller hur man ska säga.
Det va inte "olyckligt" då det va vi, men blev lite mer kaos mot lsutet. Det va alex som beslutade sig att lämna mig, om ni undrar :)... jag tänkeri nte säga så mycket mera, det håller jag till mina nära och kära.
Men nu vet ni i alla fall!



Kommentarer
Postat av: michaaaaaaa

höll på att avlida när jag såg "det" på fb idag, herregud säger jag bara..

vad gör du senare ikväll förresten? tycker allt du kan släpa in din sjuka kropp till stan och umgås lite :*

2011-04-19 @ 13:30:47
URL: http://nordpohl.devote.se/
Postat av: Anonym

Tack nu fick jag mitt svar! :))

2011-04-19 @ 17:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0