söndag.

Hello

Ni får förlåta mig för jag inte vart så aktiv det senaste dagarna, men jag har inte hunnit/orkat blogga då vädret är helt jävla UNDERBART, men jag ska försöka bli bättre nu.
Under dagarna jag inte har bloggat så har det inte hänt så mycket, igår då det va påsk skulle jag träffa en men det blev inte av så jag drog till fanny ist, mycket mysigt sällskap va där så det va bara le..
Jag vaknda upp hos fanny idag, och blev sedan hämtad utav mamma, lasse och min lillasyster, då dom hade vart i stan och gjort nånting, så då blev det att fara hem käka lite mat, och sen ut och sola.
Dock sola jag faktistk inte så jätte mycket, för jag kände att det blev lite kyligt ett tag, så nu sitter jag inne och försöker muntra upp mig med nånting.
Det är så att min mamma har kalas idag, dock är det inget jag är så taggad för känner jag, gillar inte kalas överhuvudtaget, men vi får väl se hur allt blir. Jag hade i alla fall tänkt att bege mig ut i solen lite till och njuta av vädret och sista dagen utav lovet eller i alla fall helgen hmm...
puss.

WAA!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0