onsdag.

hello alla kära. Jag kan ju börja med att säga att gårdagen va ganska fin, först in till stan och träffa micha (helt underbar brud) sedan när vi suttit och pratat lite beger vi oss mot södra för att kolla när min buss går, och då möter vi på sebbe, en kille jag inte sett på mega länge nu känns det som, hahah underbart att äntligen få träffa denna söta kille :D.
Sedan lite senare satt jag mig på bussen hem för att träffa Dennis, och några av hans vänner, och så fick det bli, så blev hämtad på moppe och sedan åkte vi hem till en utav hans vänner...
Efter man har suttit där ett tag med gulliga människor, beger jag mig hemåt för att kunna lägga sig i en underbar säng, dock det slutade med att jag låg och messa till klockan tre nånting kanske aa kom inte ihåg, sen tog mina gratis sms slut så då jag ej kunde smsa mera SURT men sånt är livet, så nu kommer jag antagligen få vänta en månad på att kunna få smsa igen, usch så tråkigt :(....
Aja min dag IDAG har jag än så länge ingen ANING om vad jag ska göra, kanske ska leta upp en pinne och sitta och peta på nånting under denna dag haha liv. Ne men nåt dyker säkert upp hihi
PUSS!

den underbara bryden :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0