OLAAAAA!

Snaaaaart ska jag beställa min bräda, så ljuvligt det kommer bli att äntligen få ställa sig på en bräda, har inte stått på en bräda som senast, ööhm förra veckan haha aja det är la skit samma.
på tal om ingenting det är LOV snart, asså hur underbart är inte det? säg det lite för er själva så märker ni hur bra det klickar i era öron, och känner ni inget "klick" då måste jag tyvärr säga att ni bär på något allvarligt "/...
Jag kan ju säga att jag i alla fall har drabbats av en sjukdom vid namn "DAS", jag kan ju berätta lite om va "DAS" är, jo det är såhär att när man kommer hem efter skolan varje dag (som jag gör) så lägger man sig oftast i sin ängla säng och så baaaah PANG så somnar man, och är det så att det är så för er andra med så kan jag ju säga att även ni är drabbade.. men va lung det är inget farligt man kan inte dö av den, eller nåt såå få inte panik :O
man är bara allmänt trött efter skolan. och som ni märker är ju "DAS" en förkortning och jag kan ju säga vad förkortningen är "drog av sömn" heter den, ganska cool sjukdom endå, vad jag tycker i alla fall..

Haha men nu orkar jag inte skriva mera här. Tänkte att Micha ska få underhålla mig då även hon är drabbad utav sjukdomen "DAS".

Micha.


mums!


Kommentarer
Postat av: Micha

nu taggar vi lovet bryden! :*

2011-04-14 @ 02:50:33
URL: http://nordpohl.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0