måndag.

tjaaaa!

Jag sitter inne för nuet, då jag har feber och en fet förkylning som visst tycker om att bo hos mig under detta lov.
Snacka om att jag blev arg då jag vakna upp igår och kände hur min näsa börja rinna haha, och denna natt har vart den sämsta på mycket länge, har knappt kunnat andats på hela natten, BRA ELIN (y)
Skulle ju vart med Micha idag, men självklart INTE då en jävla feber tycker om att krypa sig in i min hud, fruktansvärt tröttsamt, jag kanske ska fälla en tår elle två då jag tycker synd om mig själv.
Jaja nu ska jag nog joina min säng ett litet tag och kolla om min huvudvärk vill försvinna... :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

ska inte du träffa alex?:/

2011-04-19 @ 11:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0